Liefde in het Dierenrijk: nieuwe campagne in Diergaarde Blijdorp
Ontdek de bijzondere wereld van paringsrituelen en selectieprocessen
In Diergaarde Blijdorp hangt de liefde in de lucht. De Rotterdamse dierentuin heeft deze maand een nieuwe campagne gelanceerd met de titel “Liefde in het Dierenrijk”. Tot en met zondag 25 februari staat het park volledig in het teken van liefde en romantiek. Bezoekers kunnen een speciale wandelroute volgen genaamd “Lovers’ Lane”.
Om deze route te volgen, kunnen bezoekers gebruik maken van de Blijdorp-app. Door het scannen van QR-codes bij verschillende diersoorten kunnen zij alles leren over hoe deze dieren hun perfecte match vinden en verleiden. Een unieke kans om meer te weten te komen over de bijzondere wereld van paringsrituelen en selectieprocessen in het dierenrijk.
Fotowedstrijd en speciale actie op Valentijnsdag
Tijdens de campagne kunnen bezoekers ook de schattige campagne-uitingen kopen in de Blijdorp-winkel. Daarnaast organiseert de dierentuin een fotowedstrijd, waarbij deelnemers kans maken op een lunch voor vier personen. Een leuke manier om de liefde voor dieren te delen.
Op Valentijnsdag, woensdag 14 februari, vindt er ook een speciale actie plaats. Bezoekers ontvangen op deze dag het tweede kaartje gratis. Een perfecte gelegenheid om samen met je geliefde een romantische dag in Diergaarde Blijdorp door te brengen.
Herpositionering
Deze campagne markeert de eerste inhoudelijke campagne na de herpositionering van Diergaarde Blijdorp. Onlangs presenteerde de dierentuin een nieuw masterplan met een scherpe toekomstvisie. Vanaf nu zullen campagnes aansluiten op dit masterplan en worden er campagneplannen op jaarniveau gemaakt.