Image default
Business

Na negen jaar in het nieuw: Een frisse look voor duizenden Plopsa-medewerkers!

De Plopsa Group introduceert nieuwe personeelskleding

De Plopsa Group heeft aangekondigd dat alle medewerkers van de Plopsa-parken binnenkort nieuwe kleding zullen ontvangen van leverancier Suit Up. Tijdens een personeelsfeest in Plopsa Indoor Hasselt werd alvast een voorproefje gegeven van de nieuwe outfits.

Investering in nieuwe kledij

Het is voor het eerst sinds 2015 dat er geïnvesteerd wordt in nieuwe kleding voor het personeel. In 2015 koos Plopsa voor kledingmerk JBC, maar deze keer is er gekozen voor Suit Up. Dit bedrijf heeft eerder samengewerkt met onder andere Jaarbeurs Utrecht, Het Noordbrabants Museum, het Nationale Opera & Ballet, Roompot en het Van Gogh Museum.

Nieuwe kledingstijl

De getoonde Plopsa-kostuums zijn bedoeld voor medewerkers van de attracties, souvenirwinkels, horecagelegenheden en de entree. Ook de kleding van managers is alvast te zien. Waar de vorige outfits turquoise of roze waren, is de nieuwe basiskleur donkerblauw. De broeken zijn okergeel en de petten zijn lichtblauw.

Deze nieuwe kledingstijl sluit aan bij de nieuwe huisstijl van de Plopsa Group, die minder kleurrijk en volwassener is. Op de bovenkleding prijkt het Plopsa-logo, zoals te zien is op de nieuwe logo’s van de verschillende Plopsa-bestemmingen.

Al met al zorgt de introductie van de nieuwe personeelskleding voor een frisse en professionele uitstraling van de medewerkers van de Plopsa-parken.

Bestel de exclusieve Looopings Podcast-pin via Pretparkwinkel.nl

Related posts

Ontdek de magie van AquaZoo Leeuwarden’s nieuwe themagebied met bevers, ijsberen en zeearenden!

Douglas Ross

Parc Astérix verovert de harten van drie miljoen bezoekers per jaar!

Douglas Ross

Magische momenten: trouwfoto’s met een vleugje Efteling

Douglas Ross