Image default
Business

Sea Life Scheveningen verovert harten in marktonderzoek: ‘Een ware smaaksensatie’

Sea Life Scheveningen reageert op slechte scores in onderzoek

Sea Life Scheveningen is niet blij met de resultaten van een recent onderzoek waarin de attractie opvallend slecht scoorde. Het marktonderzoeksbureau Multiscope heeft de klanttevredenheid bij verschillende Nederlandse dagattracties bekeken en Sea Life kwam als slechtste uit de bus.

Gemiddeld behaalden de deelnemende pretparken en dierentuinen een net promoter score van +68, met uitschieters tot +87. Sea Life kreeg echter maar een beoordeling van +16. Het management van Sea Life begrijpt niet waarom ze zo laag scoren en denkt dat het onderzoeksbureau ernaast zit.

Een woordvoerster van Sea Life meldt dat ze de resultaten niet herkennen. Ze zijn verrast door het bericht en wijzen op de positieve Google-reviews die ze krijgen en de tevredenheid van de gasten die de attractie bezoeken. Volgens Sea Life zelf is 93 procent van het publiek dit jaar tevreden of zeer tevreden over hun bezoek. Sea Life bestaat al ruim dertig jaar en blijft investeren in het vernieuwen van de ruimtes en technieken.

Als voorbeeld noemen ze het recent gerenoveerde Amazone-gedeelte Amazonia en de nieuwe Sea Scan App die een succes blijkt te zijn. Ook de interactieve tentoonstelling Kracht van de Natuur wordt goed ontvangen door de gasten met een gemiddelde beoordeling van 8.

Related posts

Het magische sprookje Hans en Grietje herrijst: Efteling gaat voor vergunningaanvraag!

Douglas Ross

Opgelet! Entreeprijs Walibi Holland stijgt naar bijna 55 euro dit weekend

Douglas Ross

Reusachtige pretparkbeurs in Amsterdam: De ultieme expo van het jaar!

Douglas Ross