Toverland introduceert digitaal bestellen bij Hungry Harry
Vandaag heeft Toverland een nieuwe service gelanceerd voor haar bezoekers. Bij horecapunt Hungry Harry is het nu mogelijk om digitaal eten te bestellen. Bezoekers kunnen simpelweg een QR-code scannen die bij het horecapunt staat en worden vervolgens doorgestuurd naar een mobiele bestelpagina.
Het betaalsysteem is ook beschikbaar voor buitenlandse gasten, wat het gemakkelijk maakt voor alle bezoekers van het park. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt de bezoeker een bestelnummer dat op een scherm wordt getoond. Op deze manier kunnen ze eenvoudig zien wanneer hun bestelling gereed is en deze vervolgens afhalen bij de balie.
Hungry Harry, voorheen bekend als Smouldering Roast, is te vinden in het themadeel Avalon, naast het bedieningsrestaurant The Flaming Feather. Momenteel is het online bestelsysteem alleen beschikbaar voor de warme gerechten. Bezoekers die bijvoorbeeld een ijsje willen bestellen, zullen nog steeds aan de kassa moeten afrekenen.
Toverland benadrukt het belang van blijven vernieuwen en ziet deze nieuwe service als een extra gemak voor haar bezoekers. Hierdoor hoeven ze niet langer in de rij te staan en kunnen ze hun eten op een efficiënte manier bestellen en afhalen. De eerste reacties op de nieuwe service zijn positief, aldus de voorlichtster van Toverland.
Voor nu is het concept van digitaal bestellen alleen actief bij Hungry Harry, waar het assortiment onder andere bestaat uit broodjes, friet en snacks. In 2021 werd er al geëxperimenteerd met online bestellen bij The Flaming Feather, maar destijds was dit alleen mogelijk voor drankjes. Sinds 2020 wordt er op andere locaties in het park al gebruik gemaakt van bestelschermen.