Image default
Business

Plopsa brengt magie op je scherm met Disney-bioscoopfilm: een must-see!





Plopsa maakt reclame voor concurrent

Plopsa maakt online reclame voor film van concurrent

De pretparkgroep van Studio 100, Plopsa, spoort bezoekers aan om naar de bioscoop te gaan om de Disney-Pixar-animatiefilm Inside Out 2 te bekijken. Deze merkwaardige promotie maakt deel uit van een commerciële deal met bioscoopketen Kinepolis.

Sinds vorig jaar is Studio 100 zeer intensief betrokken bij de Plopsa-parken, nadat de vorige directie moest vertrekken. Bijna alle toevoegingen in Plopsaland De Panne en andere Plopsa-bestemmingen zijn nu gericht op Studio 100-producties.

In 2024 heeft Plopsaland zelfs het seizoen omgedoopt tot Studio 100 Festival, waar bezoekers het hele jaar door extra Studio 100-entertainment kunnen ervaren. Daarom is het opvallend dat Plopsa nu online reclame maakt voor een concurrent, namelijk The Walt Disney Company.

Op de officiële Facebook-pagina van Plopsa is Inside Out 2 deze zomer al twee keer in de schijnwerpers gezet, voor het laatst gistermiddag. Naast Disney heeft Plopsa eerder dit jaar ook films zoals Despicable Me 4 (Universal Pictures) en IF (Paramount Pictures) onder de aandacht gebracht, inclusief een link naar de Kinepolis-ticketshop.

Hoewel Studio 100 een eigen internationale filmstudio heeft die animatiefilms produceert, zoals Ella Bella Bingo, Mia and Me: The Hero of Centopia en 200% Wolf, hebben deze films online geen aandacht gekregen van Plopsa.


Related posts

Movie Park Germany zegt vaarwel tegen twee iconische attracties in 2024

Douglas Ross

Geen plek meer voor Piemelknuffels op de kermis in Bunschoten: dit is waarom!

Douglas Ross

Schrikeffect: Prijzen stijgen voor spookhuizen en Fear Pass bij Halloween in Toverland

Douglas Ross